Életünk során gyakran előfordul, hogy szemüveglencsénk megsérül, például ráülünk, leejtjük, vagy karcolódik valami által. Ezek a kellemetlen esetek nem csupán bosszúságot okoznak, de rávilágítanak arra is, hogy látásunk milyen fontos szerepet tölt be mindennapi életünkben.
Ebben segít a HOYA PRÉMIUM GARANCIA
A szemünkön keresztül érzékeljük környezetünk 80%-át, így minden tevékenységünk, legyen az olvasás, számítógépes munka, autóvezetés, sportolás vagy távoli tárgyak észlelése, szorosan összekapcsolódik a megfelelő látással. Ennek fényében érdemes gondoskodni arról, hogy szemüvegünk mindig elérhető legyen számunkra. A Hoya Prémium Garancia egyedülálló lehetőséget nyújt minden szemüvegviselő számára, hogy dioptriás szemüvegét biztonságban tudja. Ez a szolgáltatás teljes körű nyugalmat biztosít viselőjének, hiszen bármilyen probléma, illetve sérülés esetén a Hoya gondoskodik a szemüveglencse azonnali pótlásáról.
Miért érdemes a Hoya Prémium Garanciát választani?
Vásárlói biztonság és nyugalom:
- A Hoya Prémium Garancia a vásárlók biztonságát és nyugalmát szolgálja, garantálva számukra, hogy szemüveglencséiket bármilyen káresemény esetén, a vásárlástól számított 2 éven belül, 2 alkalommal a Hoya kedvezményesen kicseréli.
Teljeskörű szolgáltatás és elégedettség:
- A Hoya nem csupán a szemüveglencsék cseréjét kínálja, hanem egy teljeskörű, kényelmes ügyintézést is biztosít.
Költségcsökkentés:
- A Hoya Prémium Garancia lehetőséget biztosít arra, hogy a szemüveglencse sérülése esetén ne kelljen drága javításokra vagy új szemüveglencsék vásárlására költeni. A kedvezményes csereárak révén jelentős költségmegtakarítást érhető el.
Egyszerű ügyintézés:
- A Hoya Prémium Garancia igénybevételéhez a szemüvegviselőnek csupán annyit kell tennie, hogy a megsérült szemüveglencsével felkeresi az Edit Optikát (amennyiben itt vásárolta a szemüveglencséit). A garanciafüzet bemutatása után az ügyintézés gyors és zökkenőmentes.
A HOYA Prémium Garancia biztosítja vásárlójának, hogy a HOYA márkázott szemüveglencse törése, repedése, karcolása, sérülése esetén (beleértve az akár saját hibából eredő sérüléseket is) a vásárlástól számított 2 éven belül 2 alkalommal a HOYA 75, illetve 50% kedvezménnyel kicseréli a megsérült szemüveglencsét.
Prémium Garancia valamennyi HOYA márkázott lencséhez vásárolható, kivéve a Clip-Onnal készült, illetve a YUNIKU termékeket.
A részletekről érdeklődjön az orosházi kórházzal szembeni szaküzletünkben, ahol kollégáink minden kérdésére választ adnak.